برپایی ۳۱ میز خدمت در دستگاه‌های دولتی مشهد
کد خبر: 4045576
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
همزمان با سفر رییس جمهور صورت می‌گیرد؛

 برپایی ۳۱ میز خدمت در دستگاه‌های دولتی مشهد

استاندار خراسان رضوی ضمن اعلام برنامه‌های سفر رییس جمهور به استان گفت: برپایی۳۱ میز خدمت در دستگاه‌های مختلف دولتی در مشهد پیش‌بینی شده که طی روزهای دهم و یازدهم از ساعت هشت صبح الی ۶ عصر پاسخگوی مردم خواهند بود.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، امروز نهم فروردین در نشست خبری اعلام برنامه‌های سفر هیئت دولت به خراسان رضوی بیان کرد: آنچه تاکنون برنامه‌ریزی شده و بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته ورود رییس جمهور به مشهد و در قالب هجدهمین سفر استانی،  بعدازظهر چهارشنبه همزمان با دهم فروردین ماه خواهد بود و از همان بدو ورود برنامه‌ها آغاز خواهد شد که البته ممکن است تحت بعضی شرایط برنامه‌ها تغییر پیدا کند.

وی ادامه داد: اولین برنامه، برنامه استقبال رسمی از رییس جمهور خواهد بود و بعد از آن برنامه زیارت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است، همچنین دیدار با جمعی از خانواده معظم شهدا، ملاقات با علما و روحانیون استان و مشهد پیش‌بینی شده است.

نظری ابزار کرد: حضور در جمع فعالان اقتصادی با رویکرد دانش‌بنیانی و متناسب با شعار تولید، دانش‌بنیان و اشتغال از جمله برنامه‌های سفر رییس‌جمهور  در این سفر است.

نظری عنوان کرد : جلسه مهم جمع‌بندی با فعالان اقتصادی و شرکت‌های دانش‌بنیان،همچنین سفر به دو شهرستان و یکی از مراکز اقتصادی استان نیز در بر برنامه سفر رییس‌جمهور مد نظر است، ضمن اینکه حضور سرزده بین مردم و بازدیدهای سرزده هم در طول این  سفر انجام خواهد شد.

 استاندار خراسان رضوی افزود:  برگزاری نشست شورای اداری استان با حضور رییس جمهور و نمایندگان اعزامی رییس جمهور به شهرستان‌ها و مسئولان استانی و نشست خبری با اصحاب رسانه هم در سفر رییس جمهور به استان نیز در پایان سفر  پیش‌بینی شده است.

نظری با بیان اینکه سفر رییس‌جمهور فرصت بسیار مناسبی برای طرح و جمع‌بندی مشکلات استان و نهایی شدن راه حل رفع مشکلات است ادامه داد: از این‌رو  ۱۴ نماینده رییس‌جمهور به ۳۱ شهرستان  استان اعزام خواهند شد.

 استاندار خراسان رضوی گفت: چهار روش ارتباط مردمی در این سفر پیش‌بینی شده که شامل برپایی۳۱ میز خدمت در دستگاه‌های مختلف دولتی در مشهد پیش‌بینی شده که طی روزهای دهم و یازدهم از ساعت هشت صبح الی ۶ عصر پاسخگوی مردم خواهند بود.

نظری فعال شدن سامانه تلفنی ۱۱۱  را از دیگر راه‌های ارتباطی عنوان کرد و افزود: این سامانه هم طی این مدت از ساعت هشت صبح تا ۲۲ پاسخگوی هم استانی‌ها است همچنین  سامانه اینترنتی سامد (۱۱۱.ir) دیگر راه ارتباط با نمایندگان ریاست جمهوری است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: دیگر راه ارتباطی این است که مردم می‌توانند از طریق نامه درخواست و مشکلات خود را مکتوب کردن و به دست نمایندگان رییس جمهور برسانند که همه این موضوعات نیز جمع‌بندی شده و پاسخ داده خواهد شد.

وی در خصوص حل مهمترین دغدغه‌های استان بیان کرد: در بخش‌های مختلف استان، ما دغدغه‌هایی داریم، اما تقسیم‌بندی مبتنی بر مزیت‌محوری است و شامل مدیریت، برنامه‌ریزی،هدف‌گذاری و ... است.

نظری گفت: ما در حوزه اقتصادی و زیرساختی مسائلی داریم، ضمن اینکه در خصوص امور جاری استان مسائلی هست که باید مدیریت شود و در مجموع به دنبال همه اولویت‌های استان هستیم که امید است طی این سفر بررسی شود و در قالب مصوبات سفر در دستور کار استان قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha